Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 2 человека

План работы вучэбна -метадычнага аб’яднання педагогаў I ступені агульнай сярэдняй адукацыі і дашкольнай адукацыі

Дата: 17 ноября 2018 в 09:23, Обновлено 18 декабря 2024 в 09:04

Раздзел II.План правядзення пасяджэнняў вучэбна-метадычнага аб’яднання педагогаў I ступені агульнай сярэдняй адукацыі і  дашкольнай адукацыі на 2024/2025 навучальны год

Дата правядзення

Форма правядзення

Тэма пасяджэння, пытанні для абмеркавання

Адказны

Выніковы матэрыял

1

31.08.2024

Інструктыўна-метадычная нарада

Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі, дашкольнай адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе

НАВУКОВА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК

1. Нарматыўнае прававое забеспячэнне адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі, дашкольнай адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе:

1.1. Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, нарматыўныя прававыя акты, якія рэгулююць пытанні арганізацыі адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі, дашкольнай адукацыі: асноўныя палажэнні, агульныя патрабаванні да арганізацыі адукацыйнага працэсу;

1.2. пытанні бяспекі арганізацыі адукацыйнага і выхаваўчага працэсаў ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі.

ВУЧЭБНА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК

2. Абноўленыя вучэбныя праграмы і вучэбныя дапаможнікі па вучэбных прадметах I ступені агульнай сярэдняй адукацыі.

3. Асаблівасці выкарыстання адзінага інфармацыйна-адукацыйнага рэсурсу (https://eior.by) у адукацыйным працэсе.

ПРАКТЫЧНЫ БЛОК

4. Аналіз работы метадычнага аб’яднання за 2023/2024 навучальны год.

5. Арганізацыя метадычнай работы з педагогамі I ступені агульнай сярэдняй адукацыі і  дашкольнай адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе.

Маслак Т.В.

Ерашэнка Т.М.

Маслак Т.В.

Мудрагель Л.Р.

Маслак Т.В.

Маслак Т.В.

Папкі “Нарматыўнае прававое забеспячэнне адукацыйнага працэсу”

Памятка “Афармленне

кантрольных работ

у II-IVкласах”

Графік правядзення адкрытых вучэбных заняткаў

2

Снежань

Праблемны дыялог

Фарміраванне ў вучняў пачатковых класаў функцыянальнай граматнасці ў працэсе вучэбнай дзейнасці.

НАВУКОВА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК

1. Метады фарміравання функцыянальнай граматнасці ў працэсе вучэбнай дзейнасці ў пачатковых класах.

ВУЧЭБНА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК

2. Патэнцыял гульнёвых тэхналогій у фарміраванні функцыянальнай граматнасці ў вучняў пачатковых класаў.

3. Фарміраванне асноў функцыянальнай граматнасці дашкольнікаў пры рэалізацыі адукацыйнай праграмы.

ПРАКТЫЧНЫ БЛОК

4. Наведванне адкрытага занятка ў групе падоўжанага дня.

5. Наведванне адкрытага ўрока па вучэбным прадмеце “Матэматыка” у 2 класе.

Маслак Т.В.

Мудрагель Л.Р.

Ерашэнка Т.М.

Мудрагель Л.Р.

Маслак Т.В.

Майстар-клас “Фарміраванне функцыянальнай граматнасці ў вучняў на вучэбных занятках”

Гульня-прэзентацыя “Падарожжа ў краіну фінансавай граматнасці”

Метадычная капілка па развіцці функцыянальнай матэматычнай граматнасці  ў вучняў на ўроках матэматыкі

3

Люты

Семінар-практыкум

Чытацкая граматнасць як аснова функцыянальнай граматнасці школьнікаў.

НАВУКОВА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК

1. Фарміраванне чытацкай граматнасці вучняў пачатковых класаў на вучэбных занятках.

ВУЧЭБНА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК

2. Сістэма прыёмаў па фарміраванні чытацкай кампетэнцыі малодшых школьнікаў сродкамі сучасных тэхналогій у групе падоўжанага дня.

3. Метады і прыёмы развіцця звязнай мовы ў дзяцей дашкольнага ўзросту.

ПРАКТЫЧНЫ БЛОК

4. Наведванне адкрытага занятка ў дашкольнай установе.

5. Наведванне адкрытага ўрока па вучэбным прадмеце “Беларуская літаратура (Літаратурнае чытанне)” у 2 класе.

Маслак Т.В.

Мудрагель Л.Р.

Ерашэнка Т.М.

Ерашэнка Т.М.

Маслак Т.В.

Майстар-клас “Фарміраванне чытацкай граматнасці праз розныя тыпы заданняў”

Майстар-клас “Фарміраванне чытацкай кампетэнцыі ў групе падоўжанага дня на аснове прыёмаў актыўнага чытання”

Метадычная скарбонка

“Гульні і практыкаванні для развіцця звязнай мовы дашкольнікаў”

4

Май

Педагагічная студыя

Актывізацыя пазнавальнай дзейнасці школьнікаў і дашкольнікаў.

НАВУКОВА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК

1. Развіццё пазнавальнай сферы вучняў пачатковых класаў на вучэбных занятках як сродак фарміравання іх функцыянальнай граматнасці.

ВУЧЭБНА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК

2. Роля экскурсій і назіранняў у фарміраванні экалагічнай граматнасці, выхаванні і развіцці асобы вучня.

3. Сучасныя падыходы да арганізацыі работы па пазнавальнаму развіццю дашкольнікаў.

ПРАКТЫЧНЫ БЛОК

4. Кірмаш метадычных ідэй.

5.Дыягностыка педагагічных цяжкасцей педагогаў.

Маслак Т.В.

Мудрагель Л.Р

Ерашэнка Т.М.

Ерашэнка Т.М.

Маслак Т.В.

Мудрагель Л.Р.

Буклет “Прыёмы для фарміраваня пазнавальнай цікавасці ў вучняў”

Электронная скарбонка “Цікавыя заданні прыродазнаўчага зместу”

Прэзентацыя “Дактычная гульня -сродак фарміравання функцыянальнай граматнасці дашкольнікаў”

Электронны каталог метадычных матэрыялаў на старонках прадметных часопісаў

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.