Раздзел II.План правядзення пасяджэнняў вучэбна-метадычнага аб’яднання педагогаў I ступені агульнай сярэдняй адукацыі і дашкольнай адукацыі на 2024/2025 навучальны год
№ |
Дата правядзення |
Форма правядзення |
Тэма пасяджэння, пытанні для абмеркавання |
Адказны |
Выніковы матэрыял |
1 |
31.08.2024 |
Інструктыўна-метадычная нарада |
Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі, дашкольнай адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе НАВУКОВА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК 1. Нарматыўнае прававое забеспячэнне адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі, дашкольнай адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе: 1.1. Кодэкс Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, нарматыўныя прававыя акты, якія рэгулююць пытанні арганізацыі адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі, дашкольнай адукацыі: асноўныя палажэнні, агульныя патрабаванні да арганізацыі адукацыйнага працэсу; 1.2. пытанні бяспекі арганізацыі адукацыйнага і выхаваўчага працэсаў ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі. ВУЧЭБНА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК 2. Абноўленыя вучэбныя праграмы і вучэбныя дапаможнікі па вучэбных прадметах I ступені агульнай сярэдняй адукацыі. 3. Асаблівасці выкарыстання адзінага інфармацыйна-адукацыйнага рэсурсу (https://eior.by) у адукацыйным працэсе. ПРАКТЫЧНЫ БЛОК 4. Аналіз работы метадычнага аб’яднання за 2023/2024 навучальны год. 5. Арганізацыя метадычнай работы з педагогамі I ступені агульнай сярэдняй адукацыі і дашкольнай адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе. |
Маслак Т.В. Ерашэнка Т.М. Маслак Т.В. Мудрагель Л.Р. Маслак Т.В. Маслак Т.В. |
Папкі “Нарматыўнае прававое забеспячэнне адукацыйнага працэсу” Памятка “Афармленне кантрольных работ у II-IVкласах” Графік правядзення адкрытых вучэбных заняткаў |
Снежань |
Праблемны дыялог |
Фарміраванне ў вучняў пачатковых класаў функцыянальнай граматнасці ў працэсе вучэбнай дзейнасці. НАВУКОВА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК 1. Метады фарміравання функцыянальнай граматнасці ў працэсе вучэбнай дзейнасці ў пачатковых класах. ВУЧЭБНА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК 2. Патэнцыял гульнёвых тэхналогій у фарміраванні функцыянальнай граматнасці ў вучняў пачатковых класаў. 3. Фарміраванне асноў функцыянальнай граматнасці дашкольнікаў пры рэалізацыі адукацыйнай праграмы. ПРАКТЫЧНЫ БЛОК 4. Наведванне адкрытага занятка ў групе падоўжанага дня. 5. Наведванне адкрытага ўрока па вучэбным прадмеце “Матэматыка” у 2 класе. |
Маслак Т.В. Мудрагель Л.Р. Ерашэнка Т.М. Мудрагель Л.Р. Маслак Т.В. |
Майстар-клас “Фарміраванне функцыянальнай граматнасці ў вучняў на вучэбных занятках” Гульня-прэзентацыя “Падарожжа ў краіну фінансавай граматнасці” Метадычная капілка па развіцці функцыянальнай матэматычнай граматнасці ў вучняў на ўроках матэматыкі |
|
Люты |
Семінар-практыкум |
Чытацкая граматнасць як аснова функцыянальнай граматнасці школьнікаў. НАВУКОВА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК 1. Фарміраванне чытацкай граматнасці вучняў пачатковых класаў на вучэбных занятках. ВУЧЭБНА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК 2. Сістэма прыёмаў па фарміраванні чытацкай кампетэнцыі малодшых школьнікаў сродкамі сучасных тэхналогій у групе падоўжанага дня. 3. Метады і прыёмы развіцця звязнай мовы ў дзяцей дашкольнага ўзросту. ПРАКТЫЧНЫ БЛОК 4. Наведванне адкрытага занятка ў дашкольнай установе. 5. Наведванне адкрытага ўрока па вучэбным прадмеце “Беларуская літаратура (Літаратурнае чытанне)” у 2 класе. |
Маслак Т.В. Мудрагель Л.Р. Ерашэнка Т.М. Ерашэнка Т.М. Маслак Т.В. |
Майстар-клас “Фарміраванне чытацкай граматнасці праз розныя тыпы заданняў” Майстар-клас “Фарміраванне чытацкай кампетэнцыі ў групе падоўжанага дня на аснове прыёмаў актыўнага чытання” Метадычная скарбонка “Гульні і практыкаванні для развіцця звязнай мовы дашкольнікаў” |
|
4 |
Май |
Педагагічная студыя |
Актывізацыя пазнавальнай дзейнасці школьнікаў і дашкольнікаў. НАВУКОВА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК 1. Развіццё пазнавальнай сферы вучняў пачатковых класаў на вучэбных занятках як сродак фарміравання іх функцыянальнай граматнасці. ВУЧЭБНА-МЕТАДЫЧНЫ БЛОК 2. Роля экскурсій і назіранняў у фарміраванні экалагічнай граматнасці, выхаванні і развіцці асобы вучня. 3. Сучасныя падыходы да арганізацыі работы па пазнавальнаму развіццю дашкольнікаў. ПРАКТЫЧНЫ БЛОК 4. Кірмаш метадычных ідэй. 5.Дыягностыка педагагічных цяжкасцей педагогаў. |
Маслак Т.В. Мудрагель Л.Р Ерашэнка Т.М. Ерашэнка Т.М. Маслак Т.В. Мудрагель Л.Р. |
Буклет “Прыёмы для фарміраваня пазнавальнай цікавасці ў вучняў” Электронная скарбонка “Цікавыя заданні прыродазнаўчага зместу” Прэзентацыя “Дактычная гульня -сродак фарміравання функцыянальнай граматнасці дашкольнікаў” Электронны каталог метадычных матэрыялаў на старонках прадметных часопісаў |